Català | Castellano

info@psicologiajdegea.com
     MESURES COVID-19
MESURES HIGIÈNIQUES PER A PACIENTS

• El pacient ha d’acudir a la cita amb mascareta. D’ús obligatori.
  • Es recomana acudir a la cita individualment, sense acompanyant. Excepte que la visita és conjunta per a un o més membres de la mateixa família. Els acompanyants no podran allotjar-se a la sala d’espera durant la visita.
  • Evita tocar la cara, el nas i els ulls.
  • Cobrir la boca quan tossis o esternuts amb el colze o un mocador per llençar.
  • Eviteu tocar res, tant a recepció com a la consulta.
  • Pagament preferiblement amb targeta, bizum, transferència o mòbil sempre que sigui possible. Si ha de ser en efectiu haurà de ser amb l’import exacte.

MESURES D’HIGIENE DEL CENTRE

• Garantim la ventilació adequada del local.
  • Disposem de dispensadors de gel desinfectant a disposició dels pacients .
  • Disposem de difusors de productes de mà desinfectant per tot el centre.
  • Avaluarem breument els pacients per tenir controlada la seva salut actual. També es prendrà la temperatura del pacient amb un termòmetre d’infrarojos. Si la temperatura és superior o igual a 37 graus no es podrà visitar i haurà d’abandonar el centre.
  • Les visites s’organitzen mitjançant cita telefònica per limitar la presència simultània de dues o més persones a la consulta.
  • Les cites dels pacients al centre es concertaran, quedant un espai entre 10 i 15 minuts entre visites, de manera que no es trobin els pacients. Si això no és possible, es pot demanar als pacients que esperin a fora o en cas que tinguin espai a la sala d’espera amb una col·locació de les cadires a una distància adequada.
  • S’assegurarà un horari preferent en cas de rebre pacients vulnerables (amb afeccions pulmonars, cardiovasculars, immunodeficiència, més de 65 anys d’edat, pacients embarassades o oncològics) i s’exercirà mesures cautelars.
  • No s’utilitzarà el lavabo per a pacients, excepte si és estrictament necessari. En aquest últim cas, es realitzarà immediatament la neteja.
  • Les superfícies de treball de l’entorn del pacient (taula, cadira, reposa braços, porta) es netejarà amb productes desinfectants periòdicament, tant abans com després de la consulta.
  • Es realitzaran sovint tasques de desinfecció per tot el centre.
www.psicologiajdegea.com | Avís legal | info@psicologiajdegea.com